ETHICS / Offentligt udbud: 4. udbud af specialkørsel - Skive Kommune
Velkommen

 

På denne hjemmeside afgives tilbud vedrørende Midttrafiks 4.udbud af specialkørsel - Skive Kommune

Tilmelding og adgang til materialet

  1. For at få adgang til hjemmesidens menupunkter skal man først tilmelde sig via menupunktet "Tilmelding".
  2. Når tilmeldingen er godkendt af Ordregiver får man automatisk en mail herom.
  3. Efter man har modtaget mail om, at man har adgang til hjemmesiden, kan man logge sige ind via "Login" i øverste højre hjørne. I forbindelse hermed skal man anføre det brugernavn (e-mailadresse) som fremgår af mailen, og man skal bruge den adgangskode, man selv oplyste ved tilmelding til udbuddet.

Når man er logget ind på hjemmesiden anbefales det, at man læser vejledningerne igennem, som findes under hvert menupunkt.

Afgivelse af tilbud

  1. Man uploader dokumenter via menupunktet "Send dokumenter".
  2. Tilbud skal underskrives med digital signatur. Man skal anvende den signatur, man fik tilsendt i mailen.
    Vedr. installation af digital signatur bedes man venligst læse vejledningen herom, som findes under menupunktet "Vejledning".
  3. Man afslutter sit tilbud via menupunktet "Afslut Tilbud". Her underskrives samtidig følgebrev med tro og loveerklæringer.