ETHICS / Offentligt udbud: Udbud af Specialkørsel for Assens kommune
Velkommen

 

til hjemmesiden vedr. ovenstående udbud.

På denne hjemmeside er der adgang til udbudsmaterialet under punktet "Offentligt materiale".

På denne hjemmeside afgives tilbud. For at få adgang til hjemmesidens menupunkter skal man først tilmelde sig via menupunktet "Tilmelding". Når tilmeldingen er godkendt af Ordregiver får man automatisk en mail herom.

Har du tidligere oprettet en brugerprofil i forbindelse med tilmelding til FG3 - FlexGaranti eller FV3 - FlexVariabel, skal du blot vælge "tilmeld eksisterende bruger" under menupunktet "Tilmelding".

Efter man har modtaget mail om, at man har adgang til hjemmesiden, kan man logge sige ind via menupunktet "Login". I forbindelse hermed skal man anføre det brugernavn som fremgår af mailen, og man skal bruge den adgangskode, man selv oplyste ved tilmelding til udbuddet.

Når man er logget ind på hjemmesiden anbefales det, at man læser vejledningerne igennem, som findes under hvert menupunkt.

Man uploader dokumenter via menupunktet "Send dokumenter", og man afslutter sin anmodning via menupunktet "Afslut Tilbud".

Tilbud skal afgives forsynet med digital signatur. Man skal anvende den signatur, man fik tilsendt i mailen.

Vedr. installation af digital signatur bedes man venligst læse vejledningen herom, som findes under menupunktet "Vejledning"

.